Mijn eerste post: Welkom!

Hoi, welkom op mijn blog en mijn eerste post! Ik heb maanden en eigenlijk jaren lang mezelf wijs gemaakt dat het bloggers- en vloggersleventje niet voor mij was weggelegd. Maar ik besefte dat ik het toch wel stiekem erg leuk zou vinden om te schrijven en filmen over dingen waar ik geïnteresseerd in ben en anderen een kijkje in mijn leven te geven. Het zou natuurlijk ook geweldig zijn als ik er anderen mee kan informeren en helpen. Ik wil mij en mijn blog graag eventjes aan je voorstellen!

Ik ben Bercem, een 18-jarige blogger, vlogger en studente uit Nederland. Ik heb net het VWO achter de rug en begin over een paar maandjes aan de opleiding ‘Engelse taal en cultuur’ op de universiteit.

Ik houd heel erg veel van beauty: van contouren tot het vormgeven aan wenkbrauwen. Ik ben altijd op zoek naar de beste make-up- en verzorgingsproducten door veel nieuwe dingen uit te proberen. Ik houd er ook van om te experimenteren met kleding.
Ik ben het meisje dat een unieke (en soms beetje vreemde) kledingstijl heeft, draagt wat ze zelf wil en het er meestal fatsoenlijk uit kan laten zien. Ik ben ook het meisje dat negen van de tien keer rondloopt met haar oortjes in. Ik houd namelijk ook erg van muziek, van veel verschillende genres en artiesten, waar ik van 7 uur ’s ochtends tot 7 uur ’s  avonds over door kan praten. Verder heb ik een haat-en-liefde relatie met eten en fitness. Ik probeer vaak een balans te vinden tussen eten dat ik lekker vind en eten dat goed voor me is. Ook probeer ik regelmatig te sporten. Of dat allemaal ook altijd lukt, is een ander verhaal.

Nu je achter mijn interesse in beauty, kleding, muziek, eten en fitness bent gekomen, kun je vast wel raden waar mijn blog over zal gaan. Ik ga hier artikelen en video’s plaatsten over al die onderwerpen (en misschien wel meer): van reviews van producten, tot mijn fitness journey, tot mijn favoriete snacks en liedjes van het moment.

Als jij ook geïnteresseerd bent in die onderwerpen en mij beter wilt leren kennen, ben je van harte welkom op mijn blog 🙂 Ik plaats elke zondag een nieuw artikel of video!

Liefs,
Bercem

Geef een reactie

